ارز دیجیتال E2C

این وبلاگ اولین صفحه رسمی معرفی ارز دیجیتال E2C در ایران می باشد.

ارز دیجیتال E2C

این وبلاگ اولین صفحه رسمی معرفی ارز دیجیتال E2C در ایران می باشد.

نحوه ثبت نام ارز دیجیتال E2C

احسان جنوبی | سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

ارز دیجیتال E2C چیست؟


آیا شما بعنوان یک تولید کننده انرژی مجبور به فروش با سود کم شده اید؟ آیا شما تاجر هستید و هزینه انرژی بیش از درآمدتان است؟ E2Cآخرین بستر طراحی شده درBlockchainبه منظور حل این مشکلات است. آن با استفاده از زیر ساخت Erc-20برای تصویب آسان تر و سازگاری در بازار توسعه داده شده است.هنگامی که بستر فراهم شود ما به سیستم سهام ثابت تبدیل خواهیم شد تا اساس کار را عادلانه تر و در عین حال سازگار تر با محیط زیست سازیم.200  سال پس از اختراع الکتریسیته، بشریت با مشکلات جهانی مرتبط با آن مواجه شد. الکتریسیته بیش از حد گران است امامشکل این است که میلیون ها نفر در سرتاسر جهان هنوز به این

منبع حیاتی دسترسی ندارند.این هدف برنامه ی  .است E2Cبه مردم در سرتاسر جهان اجازه میدهد تا در حالی که کمک به ایجاد یک آینده سبز و پایدار می کند تجارت الکتریسیته را راحت تر و به شیوه ای ارزانتر انجام دهند.
ما می دانیم که ایجاد و تولید انرژی دشوار است و درحال توسعه نسل جدیدی از صفحه های خورشیدی ستیم که هزینه و فضای بسیار کمتری را دارند.روش فعلی ما برای تولید الکتریسیته پایدار، مقرون به صرفه و سالم نیست. آنچه جهان درحال حاضر نیاز دارد، بستری برای حرکت به سوی مسیر اصلی، یعنی یک مدل تجارت انرژی که به مردم سرتاسر جهان توانایی تولید انرژی با همکاری یکدیگر در آینده را می دهد، میباشد. آن بستر همان E2Cاست.


از آنجا که E2C یکی از جدید ترین ارز های دیجیتال می باشد و خریداران زیادی برای خرید در صف می باشند و همین امر باعث شده که در طول چند روز ارزش هر واحد آن از ۲۵ سنت به ۱۶ دلار افزایش پیدا کند!!! باورش سخت است اما در کمتر از یک هفته ارزش آن ۶۴ برابر شده است. به همین جهت ما به علاقمندان برای سرمایه گذاری در این ارز پیشنهاد میکنیم که هر چه زودتر حداقل بخشی از سرمایه خود را در راه خرید این ارز سرمایه گذاری نمایند.


برای شروع ثبت نام و سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال جدید و در حال رشد سرمایه گذاران علاقمند می توانند به این لینک مراجعه نمایید.


  • احسان جنوبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی